חשוב לדעת

תשלום ביטוח לאומי עבור עובדי משק בית באינטרנט

תשלום ביטוח לאומי עבור עובדי משק בית באינטרנט

הביטוח הלאומי הוא גוף שהתמודדות מולו יכולה להיות עניין מורכב. אנחנו כאן כדי לספר לכם על אפשרות חדשה שבזכותה אתם יכולים לשלם לביטוח לאומי באינטרנט בלחיצת כפתור מהנייד, ללא צורך להתעסק עם שוברי תשלום, עם גלישה באתרים שלא מותאמים לתקופתנו, וללא צורך להמתין למענה של נציג שירות טלפוני

ביטוח לאומי

ביטוח לאומי הוא חברת הביטוח של מדינתישראל, כאשר כל אזרחי המדינה מבוטחים בביטוח הזה. כל אדם שעובד במדינת ישראל מבוטח בביטוח הלאומי באמצעות תשלום שאותו המעסיק שלו מחויב להעביר לביטוח הלאומי בכל חודש. התשלום הזה הוא חובה על המעסיק ואין אפשרות להימנע ממנו. עם זאת, לא מעט מעסיקים, בעיקר בעבודות משק בית נמנעים מתשלום של דמי ביטוח לאומי. התשלום לביטוח לאומי, מכסה מקרים מסוימים מאוד, הקשורים למספר מצבי חיים מרכזיים; תאונות עבודה,מילואים, הריון ולידה, קצבאות זקנה וכו'. יחד עם זאת, חשוב להבין, כי בהקשר של העסקה של עובדי משק בית, התשלום לביטוח לאומי, לא מבטח אותך כמעסיק במקרים שלא מכוסים בביטוח לאומי, למשל מחלה, שאינה במסגרת תאונת עבודה. לשם כך, קיים רכיב ביטוחי של אובדן כושר עבודה בהפרשה פנסיונית.

אי תשלום ביטוח לאומי

אחד הדברים שחשוב מאוד לדעת הוא שכל איחור בתשלום של ביטוח לאומי מקבל ריבית. במקרים רבים הביטוח הלאומי יודיע לכם על כך שקיים חוב על שמכם בביטוח, אולם ישנם לא מעט מקרים שבהם החייב לא קיבל על כך שום הודעה. את החוב הוא גילה רק לאחר שהריבית על החוב הגיעה לשיעור גבוה מאוד, ואז כבר לא היה אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.

בדקו את הסטטוס שלכם בביטוח לאומי

כמובן שהדרך הטובה ביותר להימנע מהבעיה הזו היא לשלם את חובות הביטוח הלאומי שלכם בזמן. עם זאת, חשוב גם מידי פעם להתעדכן באתר הביטוח הלאומי ולוודא שאין שום חוב שרשום על שמכם, ובמידה ויש נסו לטפל בו כמה שיותר מהר, כדי שגם אם יתברר שאתם באמת חייבים כסף, לא תהיו מחויבים לשלם דמי ריבית גבוהים.

תשלום ביטוח לאומי משק בית

המקום הרווח ביותר שבו לא מתבצעים תשלומי ביטוח לאומי כדין הם בענף משק הבית. לאור העובדה שרבים המעסיקים שמשלמים לעובדים שלהם בלי תלוש משכורת מסודר, גם דמי הביטוח הלאומי לא מופרשים בצורה מסודרת מה שמייצר נגדכם חוב. בנוסף, במקרה שבו העובד ייפצע במהלך עבודה בבית שלכם אתם הולכים לשלם לו הרבה מאוד כסף על הוצאות רפואיות.

תשלום ביטוח לאומי לעובדי משק בית באינטרנט

תשלום לביטוח לאומי בעבר היה דורש מכם להשקיע לא מעט זמן, אולם כיום קיימת עבורכם אפשרות לבצע את התשלום בעזרת שירות מהיר וקל דרך הנייד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להוריד את האפליקציה לנייד, למלא באופן חד פעמי את הפרטים, וכל חודש תשלח אליכם תזכורת במועד התשלום, ובלחיצת הכפתור התשלום יוכל להתבצע. מלבד היעילות הרבה שיש בשימוש בשיטה הזו היא גם מבצעת עבורכם את מגוון החישובים הנוספים בהם את חבים כמעסיקים (פנסיה, דמי הבראה, ימי חופשה וכד')

גם במקרה שבו אתם חייבים כסף על העבר ניתן לסגור את החובות בצורה רטרואקטיבית בעזרת שירות דרך הנייד, ללא זמני המתנה לנציגי שירות טלפוני. שימו לב, כי מאחר והתשלום הרטרואקטיבי לביטוח הלאומי, כולל כיסוי ביטוחי רטרואקטיבי (להבדיל מתשלום רטרואקטיבי של פנסיה), הביטוח הלאומי מאפשר תשלום אוטומטי של 3 חודשים אחורה, מעבר לכך, יפנו אותך פקידי הביטוח הלאומי, לפקיד השומה הקרוב למקום מגורייך, אשר ייבצע בדיקה לוודא שלא מדובר בהונאה ביטוחית.

בדיקה שהתשלום התקבל – אישור מיידי

לאחר התשלום מהנייד, מיידית תוכלו לראות את האישור על התשלום, המתבצע און ליין, באזור האישי שלכם בביטוח הלאומי. בנוסף, הביטוח הלאומי יישלח אליכם אסמכתא כתובה, בה יציין כי התשלום לביטוח לאומי עבורה עובד שלכם, התקבל באמצעות חברת Workito.

 לסיכום

תשלום ביטוח לאומי הוא עניין שכל מעסיק מחויב להסדיר, לרבות מי שמעסיק עובד בעבודות משק בית. אי תשלום של דמי ביטוח לאומי יכול לגרום לתביעות שונות נגדכם, שהסכום שלהם יכול להיות מאוד יקר. כיום, התשלום הוא ממש נגיש, והטכנולוגיה שקיימת היום, מאפשרת לכם לבצע את התשלום של ביטוח לאומי משק בית באינטרנט בלחיצת כפתור מהנייד, כך שבתוך כמה דקות כל תשלומי הביטוח הלאומי עבור העובד שלך יתבצעו.

Workito עוזרת לכם להעסיק בראש שקט

Workito הוקמה עבורנו, כל אלו שמאבדים את הידיים והרגליים בחישובי תשלומי ביטוח לאומי ופנסיה לעובדי משק הבית. Workito היא אפליקציה ייעודית לניהול התשלומים לעובד.ת משק הבית. האפליקציה תפתח עבורנו קרן פנסיה לעובדי משק הבית, תחשב את התשלום החודשי ואפילו תתזכר אותנו מתי להעביר אותו – והכל בקליק אחד מהנייד. מעבר לתשלום פנסיוני, Workito גם תפתח עבורנו תיק עובד בביטוח הלאומי ותתזכר אותנו מתי להעביר תשלום, תחשב עבורנו את גובה דמי ההבראה והחופשה השנתית לעובד, ועוד הרבה הפתעות.

איך עושים את זה? מורידים את האפליקציה לנייד, מזינים כמה פרטים בסיסיים ו-Workito מיד תחשב לכם את התשלום החודשי ותעביר אותו ישירות מכרטיס האשראי לקרנות הפנסיה והביטוח הלאומי. כמובן, חשוב גם לשים לב לנושא התשואות של כל אחת מהקרנות.

לא צריך יותר להסתבך עם חישובים ואקסלים אל תוך הלילה, תנו ל - Workito לעבוד בשבילכם.